Snurrig morsa!!

Åh herre vilken dag! Detta är min "examinationsvecka" vilket betyder att jag själv driver Lerumsbutiken. Den är väldigt annorlunda jämfört med andra butiker så det är en utmaning! Iallafall, när jag kom till butiken kl 06 imorse så var det så mycket varor att vi knappt kom in på lagret. Hallelujah det va bara att kavla upp ärmarna och jobba tills svetten sprutade! 

Svettig och go stressade jag hem för att hämta barnen. Packa väskorna, lämna av lillebror hos farfar, ner med lova till simskolan, tvinga i henne mellanmål för att orka hela lektionen, vi hann tillome basta och ta en lång dusch innan o tvätta bort allt smink. Sen satt vi i våra bikinis inlindade i handdukar som två små fån! Det är höstlov?! Och inställt!!!! 

Jaha, det positiva var väl att vi inte blev SÅ sena till kusinen Ebbas 4års kalas. In i duschen igen, klä om till kalaskläder, sätta på mig ansiktet igen och iväg till ett delikat kalas. Riktigt god lasagne serverades innan tårtan och barnen lekte och busade! Behöver jag säga att jag kommer somna gott ikväll? 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0