Nytt

Idag kom efterlängtad post i brevlådan! Som jag har väntat på min underbara mysiga jumpsuit som ja ska lalla runt i hemma om höstkvällarna efter jobbet. Efter en lång dag i arbetskläder och hårda arbetsskor vill man inget hellre än att slänga på sig joggisar och kura ihop i soffan. Så här kommer jag alltså se ut framöver 😉



Idag har Lova haft två kompisar med sig hem från förskolan. Jag skulle ljuga om ja sa att jag inte var nervös för att hantera fyra barn mitt i Lovas trots, men det har gått helt utan minsta problem. Barnen har lekt självständigt hela dagen, ätit bra och inte ett enda tjafs har jag hört. Theodor fick åka hem till kusin Otto och leka, så att även han fick lite space från tjejmaffian. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0