Jo men visst



Jag är inte alls bitter! Tänk den som hade tiden till att bara lägga sig på soffan? Även om tid finns ibland så går det inte, jag får panik när saker är ofärdiga hemma, eller något behöver städas. Idag hann jag inte ens äta lunch på jobbet. Allt skulle hända på samma dag tydligen. Kassatunnlarna ville inte funka, dagsavslutet hade inte gått igenom, mina beställningar kom inte fram till lagret så jag fick göra om allt, kassan krånglade lite mer och sen va lunchtiden över. 

Men negativitet blir ingen glad av. Jag åkte hem och målade hela resterande taket!! Det känns SÅ bra, även om jag har en strykning kvar. Det händer grejer liksom. Ena bilen var på verkstad idag då avgasröret var helt av. Men vi blev inte ruinerade, för en gång skull var det överkomligt att laga den lilla hybriden :) 

Före:

Efter:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0