Tumme upp och tumme ner

Tumme upp för en ovanligt skön dag på jobbet, med ergonomi utbildning på Spar hotel Gårda. Många kollegor var samlade, så efteråt passade jag Jennie & Erika på att luncha på stan! Att hinna prata med varandra ordentligt är få förunnat inom företaget. Det blev iallafall god lunch på Happy M kitchen på Vasagatan. Clean food i min smak. Bön/grönsakssoppa, stekt grönkål, quinoa, bulgur och grönsaker ackompanjerat av vit fisk! 


Tumme ner för att aldrig få vara helt frisk. Njurbäckeninflammation är det hetaste på min lista. Imorgon blir det Tid & egenplaneringsutbildning i Halmstad så det är bara att bita ihop och drömma om en frisk vinter. På fredag är jag leeedig så då kanske jag ska pallra mig iväg o få lite meducin! Jag har inte haft en enda sjukdag på ett år, så jag tänker inte börja nu :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0