Tisdag & vägning

Idag var det invägning igen, men det känns som flera dagar gått sedan imorse så intensiv som denna dagen har varit!! Iallafall så stod vågen på -1,0kg och en total minskning på 3,7kg på tre veckor. Jag känner min kropp väldigt väl och jag känner på mig att det kommer sakta ner nu. Jag har förlorat mycket vätska så nu är det ren fettmassa som ska bort, vilket tar längre tid. 

Sammanfattat resten av dagen så var vi halvt om halvt på väg in till sjukhuset med Lova efter samtal med 1177, men avvaktar ändå till imorgon för att se om det håller i sig. Jag själv fick ett samtal från min läkare som informerade att bakterien jag har är ovanlig och även resistent mot medicinen jag fått. Så jag fick ny medicin utskriven och hoppas på bättring! 

Lite shopping för att lätta på stämningen kanske?

Ett par galet snygga boots till T:

En induktionskokplatta till husvagnen:

Och en stekpanna till husvagnen:


Allt är inköpt på Lidl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0