Tips

Något som jag använder mig av varje dag är appen Mina Utgifter. Där fyller jag i varje gång vi handlar mat eller äter ute. Alla former av livsmedel. Detta gör jag för att hålla koll på våra utgifter så att dom inte springer iväg. Alla andra utgifter vi har så som inköp av kläder, kattmat, bensin och så vidare tycker jag inte vi kan påverka så mycket mer än vi gör idag. Vi veckohandlar efter matplaneringen och försöker att inte småhandla därimellan. De senaste två månaderna har vi legat på 4600:- och 4700:- för all livsmedel, kattmat och hushållsprodukter. Jag vet inte alls hur alla andra ligger till, men jag är ändå ganska nöjd om vi ligger runt 4000:-  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0