Slutet på veckan

Denna veckan har gått galet fort! Kanske är det för att jag fått jobba i min "hemmabutik" på linnegatan, där jag trivs som bäst. Allt har flutit på hemma också, där barnen faktiskt mår bättre och kan vara på förskolan på dagarna! Det enda som oroar mig är Theos matvanor. Han har inte ätit en ordentlig middag på snart två veckor! Näringen får han i sig för han småäter så fort han får chansen, och jag tillåter det eftersom han behöver energi! Men även det kommer nog lösa sig tillslut. 

Imorgon ska jag och mannen min spendera kvällen på stan, medan barnen gör livet roligt för mormor o morfar. Vi har ännu inte bestämt restaurang, men Sebastian är lite sugen på Market. Sen yttrade han lite försiktigt att en sportbar efteråt hade varit trevligt. Gissar att det är någon viktig match på tvn! 


Här kommer en liten tillbakablick. Jag är SÅÅ sugen på att packa väskan o följa med mamma o pappa och övriga familjen till Thailand till jul. Tänk va livet hade varit lätt om man hade det att se fram emot! Nästa år kanske det är våran tur igen 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0