November = nya tag

I september började jag jobba heltid igen efter många års uppehåll. Sedan dess har jag inte hunnit träna en enda dag. Jag har inte vägt så här mycket på två år (och då var jag stor!!). Så november blir min kick off månad till ett hälsosammare liv. Inte för att jag äter osunt på något sätt, men jag måste ha bättre rutiner när jag arbetar. Exempelvis så äter jag aldrig frukost, sen blir lunchen alltid mer eller mindre stressad om den ens hinns med. Väl hemma är man ju hungrig efter att ha varit vaken sådär 10-12h vaken utan ett ordentligt mål mat. Jag har vägt och mätt mig, för att se hur mycket jag kan ändra på en månad! Stay tuned..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0