Kämpe

Mina små hjärtan.. Och min stackars man! Idag var jag tillbaka på jobbet, medan Sebastian fick ta hand om vabbandet. Som jag förstod det på förtvivlade sms och härligt skrikiga inspelningar från hemmakaoset, så var det inte nåt vidare harmoniskt. Med två barn med RS virus och en man som inte mår helt okej, kan det inte bli annat än jobbigt. Theodor är nu värre däran än Lova. Han är så hes stackaren, låter som en svag kråka. Otroligt ihållande är det här iallafall!!

Lilleman vaknade nyss av sin hosta och kom ner till oss, men när jag skulle lägga honom i min säng o söva om honom började han gråta för han ville ju ligga inne hos Lova i deras gemensamma säng. Hjärtat smälte!!

Idag får vi förhoppningsvis en till liten "kusin" i familjen då Charlie ska bli storasyster (blir egentligen sebastians kusin). Vi håller alla tummar, men tråkigt är det ju att inte kunna hälsa på när liten plutt tittat ut. Snosa bebis är ju såå mysigt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0