Advent




Hoppas ni alla haft en fin första advent! Själv tycker jag att denna helgen gick alldeles för fort. Hade behövt en dag till att bara ta det lugnt. Igår hade vi julfest med Lidl på olearys. Även om det blev städat för min del, så är man ändå trött och sliten dagen efter. God mat, gott sällskap och en gaaaalet bra trubadur! 

Idag bjöds vi på julbord hos Eivor och Bengt! Mätt och ännu mer mätt ligger jag i soffan, med ögonlock tunga som bly. Det där bakandet jag skrev om, det hanns aldrig med. Mandelmassan ligger fortfarande i kylen och får nog ligga där tills imorgon eller nån annan dag då tid finns. Det lär bli en tung vecka på jobbet, så det är bara att kavla upp ärmarna, knapra lite koffein och köra på!




Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Vad mysigt ni har det :)

2015-11-29 @ 21:36:07
URL: http://emblasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0