Sur-lördag

Gräsänkling ikväll. Jobb-lördag OCH missade att gymmet stängde tidigt. Som vanligt känner barnen på sig att jag är själv, så min minsta man har varit vaken tills nu. Lite sur är jag. Hade också velat vara med ute och firat gabbe 30år! 

Det blev ett kondition & magpass i trädgården och det brände på rätt bra för att vara hemma. Tills knotten vann över min envishet. Äckliga små djur! Imorgon är det jag som går till gymmet så fort jag slutat jobbet, och därme basta! 

Sista jobbveckan inleds på måndag. Inleder också veckan med att träffa min Louise och äta middag & planera Öland :) i helgen ska vi till Lyrön med yngsta svägerskan och kanske även svärmor, så då önskar vi oss soooool! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0