Sommarkänslor

Idag är en sån där dag när jag känner att jag vill bo i vårat hus föralltid. Solen skiner, gräsmattan är klippt och det börjar bli grönt och blommigt överallt. Barnen springer barfota på gräsmattan och leker på våran egen lekplats på tomten. Glass i solen, bara ben och middag utomhus. Att bara kunna öppna dörren och släppa ut barnen, som kor på grönbete, är helt obeskrivligt perfekt. Bilfritt, en gård med lekplats där jag ser allt från köksfönstret, uteplats på både fram och baksida, och en enorm inhängnad och nästan insynsskyddad trädgård (inte i år då grannen klippt ner sin häck). Snart får vi ett träd fyllt med fläderblommor, buskar med vinbär, amerikanska blåbär, jordgubbar, rabarber & krusbär. På framsidan växer vindruvor och överallt blommar syren & kaprifol. Japp, jag älskar mitt hem, och favorit outfiten för sommaren är på!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0