Prima ballerina

Min stora tjej! Somnar ofta själv, har helt slutat med napp och har aldrig blöja ens på natten. Hon vaknar på natten, kissar själv och lägger sig sedan mellan oss och somnar om. Ibland har vi det nog riktigt bra. Speciellt när hennes nätter kombineras med att Theodor sover hela natten i sin säng. Det händer kanske 2-3 gånger i veckan om han är frisk. Vaknar han så kommer även han in till oss och lägger sig själv. Jag kommer inte ens ihåg sist barnen vaknade och ropade eller grät i sin säng. Nyp nyp i armen och hoppas jag inte jinxar det nu! 

Imorgon bär det av till stugan efter jobbet, premiär för iår. Så underbart det ska bli, så länge det inte ösregnar!! Barnen längtar verkligen och som det ser ut nu så ska dom få stanna kvar några nätter med sin mormor när vi åker hem och jobbar. Natti natt på er, min klocka ringer innan 05 imorgon bitti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0