Oroligheter

Lova har varit upp och ner, jättedålig varvat med pigg. Provsvaren kom från akuten och visade att dom haft fel; ingen urinvägsinfektion. Därför fick vi med en gång åka till doktorn och ta nya prover. Tappra Lova fick gå igenom jättejobbiga undersökningar, men hon låg stilla utan att protestera. Testerna visade på förhöjda vita blodkroppar och 39c feber. Efter nästan 2h fick vi svaret att hon har en virusinfektion och eventuella problem med blindtarmen. Jag ställer mig ytterst tveksam till den diagnosen, men avvaktar och ser vad som händer. Ibland funderar jag på borrelia, eftersom symptomen är så konstiga och osammanhängande. 

Jag jobbade på morgonen och åkte sen hem till barnen. Vilken jobbig dag att vara hemma på ;) stekande sol och inte ett moln så långt ögat når! Vi leker med vatten och busar i trädgården och T har precis klämt ut en hel tub med solskyddsfaktor på altanen. Yaay 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0