Oj vilket dygn!

Jag är oförskämt pigg efter detta dygn, som jag innan trodde skulle bli helvetesdygnet. Det har gått hur bra som helst, och tack vare koffeinpiller och celsius har jag hållt mig pigg i princip hela tiden. Ögonen var däremot tunga och rödsprängda, och jag skulle ljuga om jag sa att ja inte var lite skakig när jag körde hem efter 29 timmar. Mannen min hade överraskat mig med att bädda bilen med madrass, täcke och kudde, så bekvämare kunde jag inte haft det, när jag vilade ögonen i garaget i väntan på nästa pass!

Jag sov idag mellan 12-17, sen ville inte kroppen sova mer. Lite kli i benen botades med ett härligt gympass efter en välförtjänt lunch/middag. Imorgon är tanken att jag ska sova tills jag vaknar, för första gången på så länge jag ska minnas. 

Visst är det väl roligare att träna när man har nya kläder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0