Konstig dag

Vi hade en stund över, bara Sebastian och jag när allt jobb var slut. Inga små munnar skulle mättas och ingen skulle lägga sig kl 19. Vi tog vara på tiden och åkte upp till golfbanan en stund. Trodde inte det skulle gå att coacha min man i golf. Alla som känner honom förstår nog vad jag menar. Symboliskt brukar jag berätta hur han skulle lära sig flyta på våran första resa till Thailand. Han blev så arg och förbannat på allt när han inte lyckades, så det var bara minuter ifrån att vi fick ta båten hem från en paradis ö. Envetna karl!!! 

Barnen har det gott i stugan. Vi pratade precis med dom, och allt verkade så bra så! Theodor firade med att bli väckt 10.30 imorse, vilket aldrig har hänt innan!! 

Imorgon börjar mitt helvetesdygn. Jag börjar jobba 5.45 på tisdag och slutar 10 på onsdag. Med det säger jag godnatt!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0