Ekar tomt

Ber om ursäkt för ekot här inne. Helgen har varit intensiv kan man lugnt säga! Jag har försökt njuta så mycket som möjligt, för resten av juni kommer bli proppad med jobb. Denna veckan som kommer jobbar jag 6dagar, varav ena dagen säkert 18-20h (konsert på Ullevi). 

Helgen började med att jag och mamma på fredagen kidnappade lillasyster som fyllde 25, och tog med henne på frukostbuffé och spa! Jag kan varmt rekommendera Arken spa på Hisingen, så himla mysigt verkligen! 






På kvällen blev det middag hos mamma och pappa, med den lilla överraskningen att i princip hela släkten från Åmål var bjudna. Vi grillade och hade trevligt, och alla stannade hela helgen! Lova lyckades däremot slå i sin framtand ordentligt, när Theodor råkade skalla henne. Framtanden hängde lös, men jag puttade tillbaka den & den verkar sitta okej ändå. Ledsen tjej och framförallt så var det förmodligen sista dagen med napp för henne. Jag tog tillfället i akt att berätta (och överdriva lite) att man inte kan ha napp när tanden är lös, för då kan det göra väldigt ont. Så helgen har därför blivit ännu mer intensiv med napp-abstinensen. Imorgon blir det tandläkarbesök för henne! 



Lördagen spenderades både hemma och hos mamma o pappa med alla andra. Sebastian spelade golf med övriga gubbarna och vi åt färska räkor :)

Idag fick vi besök av gudmor Oskar. Lilla damen blev helt överlycklig. Sprang så fort hon kunde o hoppade upp i hans famn. Det är något speciellt med dom där två! 

Annars har vi bara grejat idag. Klippt gräset, satt tillbaka sista stuprännorna, grävt ner blommor och förberett inför staketbyte till veckan. Jag har också monterat bort min string-hylla från köksväggen. En annan "hylla" är på plats men ni får se en bild när den är helt klar. Undra bara vad ja ska göra med string-hyllan.  Sälja kanske? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0