Sista veckan

Dagarna går för fort och man kan inte hjälpa att vara stressad över att hinna njuta så mycket det bara går. Klämma ur det där sista soltimmarna, titta extra länge på alla vackra solnedgångar och bli bara liiite brunare. Jag har inte smörjt mig med solfaktor sedan dag 7 och har ändå inte bränt mig en enda gång. Lite röd nån kväll bara. Knät hoppade ur led häromdagen när jag skulle hoppa upp på ett bilflak, smidig som ett kylskåp. Just de ja, igår åkte vi till byn och lyckades få se elefanten bada i havet. På promenaden ner till vattnet stannade vi för att låta den passera oss, varpå elefanten tyckte att lova och Theo verkade intressanta. Upp med snabeln rätt i ansiktet på T och han fick total panik. Han var nog inte riktigt beredd på elefantpuss. Vi höll avståndet när elefanten badade men det var väldigt roligt att se! Tyvärr hade jag ju bara systemkameran med mig så jag har inget att visa här. Ljuset efter elefantbadet och bilderna som blev i solnedgången gör mig löjligt lyckligt inuti :)

Sen hade vi ungdomar en utekväll igår också. God mat, massa shots öl och biljard = en bra kväll. Trillade in runt 02 hemma och upp med barnen vid 08. Trött mamma här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0