Kalas och fynd

Jag är så lycklig över Theos nya säng. Jag har letat länge men inte hittat något som passat mig i smaken. Nyproducerade sängar fanns knappt någon jag gillade och gamla sängar är antingen svindyra eller så populära att man inte hinner blinka innan de är borta. Därför är jag extra lycklig att jag lyckades hinna först till denna skönhet! Äkta 1800-tals växasäng, inköpt av en antikhandlare som använde den till sina barn och barnbarn. Hela sängen andas kvalitet. Hoppas lilleman blir lika nöjd som jag! 

Vi har också haft lite kalas här hemma med mor & farföräldrar, Eivor och Bengt, faster och kusiner. Vi åt glass med maränger, banan och massa strössel o andra tillbehör. Barnsligt gott! Han fick så mycket fint och han var väldigt nöjd själv. Ett gott betyg = på kvällen satt han på golvet i sin nya pulka och pusslade sitt nya pussel, tillsammans med dinosaurier och hajar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0