Home sweet home

Nu har jag äntligen grävt mig fram ur högen tvätt här hemma. Vi har alltså tagit oss hem från Bangkok i ett stycke. Flygresan gick bra tack vare att vi fick bästa platserna på planet. Utan något säte framför oss, & i ekonomi comfort klass hade vi alltså typ 1,5 meter tomrum vid fötterna. Barnen sov på filtar på golvet och hade en lekhörna när dom var vakna. Än en gång var t vaken mer än nån annan. Med undantag från en powernap på golvet krigade han in i det sista och somnade i bilen hem från flygplatsen. Inga bagage förlorade denna gång! Men åter till tvätthögen här hemma.. När jag slitit upp väskorna täckte kläderna hela vardagsrumsgolvet. Efter ett dygn har jag lyckats tvätta, skura, damma och städa nästan hela huset. Tur är väl det eftersom föräldrar och syskon kommer på födelsedagsfika imorgon. Lillemannen fyller hela 2år! Helt galet! Nu går ögonen snart i kors och John blund ropar på mig. Jag steg upp med pigga barn innan kl 06 imorse och det har varit full rulle sedan dess. Nattinatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0