Gott nytt år vänner

Klockan har slagit 2015 och vi ligger alla  fyra i sängen och lyssnar till fyrverkerier och Sebastian som sjunger vaggvisor. Vi har ätit gott och haft en härlig kväll med sisådär 15 släktingar hos mamma och pappa. Nyår blev i år liksom bara inledningen på våran resa, för nu när det är avklarat ska vi bara vakna och åka iväg till flygplatsen. Jag hoppas ha wifi under resan och uppdaterar så gott jag kan! Jag lovade er före och efterbild på oss och våran "slutspurt". Jag var svullen som en boll efter Egypten så målet var att få ner magen lite. Det kommer alltid finnas en härlig liten plufsmage, men helst så liten som möjligt :) så min bild är 6 veckors mellanrum. Sebastian har kämpat på bra, från ca 98-99 kg till ca 89. Det ena är från i somras och det andra idag. Så stolt över att han lyckats, framförallt med att bli av med sitt cocacola beroende! 

Hoppas alla där ute haft en riktigt bra nyår. Nu blickar vi mot nya utmaningar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0