Födelsedagsbarn

Med sorg i hjärtat har vi nu avverkat sista dagen på denna paradis-ö. Är det någon plats och något hotell jag skulle rekommendera så skulle det vara detta. The beach natural på koh kood. Vattnet är verkligen kristallklart och runt 30 grader varmt. Härliga solstolar och små solhyddor både i sol och i skuggan. Barnen har massa leksaker, studsmattor och gungor. Bungalowen är toppfräsch. Men framförallt personalen!! Personalen är så gullig så man vet inte hur man ska reagera. De är så otroligt barnkära och vänliga. Idag fyller pappa 55 och dom har ansträngt sig såå för att ge honom en bra kväll. De ställde upp långbord så att vi alla fick plats att sitta och efter maten släckte dom ner hela restaurangen (medan en kypare körde iväg med Vincent som sov i vagnen för att han inte skulle vakna). De satte på musik och kom in alla kypare och hotellägaren likt ett luciatåg med en tårta med ljus och sjöng. Tårtan hade dom gjort av pannkakor och ananas. De hade också fixat en present till pappa (en väldigt uppskattad present dessutom) och även mamma fick present. Både jag och mamma blev helt tårögda när dom kom in och man såg verkligen hur spända dom var och som dom koordinerat och planerat för att allt skulle klaffa. 

Och just de, avslutade även dagen med en 5h lång sluttenta på hela kursen jag haft under hösten. Mindre kul men nu är det gjort. Håller mina tummar och tår att det gick vägen men jag är lite osäker. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0