Tips

Här kommer lite tips på godbitar:

Proteinpudding med chokladsmak (inte provat Carmel, det är inte riktigt min grej). Köpte dessa från en liten Ica nära på Orust i somras, men nu har dom även intagit Ica Landvetter. Såå gott, smakar precis som vanlig chokladpudding. En nyttigare efterrätt eller godare mellanmål helt enkelt!


Älskar denna smaken på Ramlösa. Ni som känner mig vet att jag ogillar Loka, men älskar Ramlösa. Denna smaken är fräsch och påminner mig om en glass jag åt som barn!



Tack till min vegetariska syster som visade mig dessa dalikatesserna! Nöt-falafel. Jag kör dom i min air-fryer men dom är lika goda stekta. Äntligen har Ica Landvetter tagit in även dessa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0