Tillbaka till verkligheten

Idag vad dagen tillbaka på jobbet efter semestern, och det kändes vill jag lova! Klockan ringde 05.20 och ögonen ville verkligen inte öppnas. Väl på jobbet fick jag den trevliga lilla överraskningen att ingen hade nyckeln in, vilket typ aldrig händer. En timma försenade bara där. Jaja det gick bra ändå efter lite väl valda svordomar :)

Våra favvo snickare jobbar på här hemma, vilket jag kanske glömt skriva! Alla fönster och balkongdörrarna är numera splitter nya! Dom har även hunnit fixa klart staketet på baksidan, OCH kaklat köksön. Nästan hela iallafall, då det behövdes kompletteras med ytterligare en kakelbit. Bilder får ni när allt är klart, men jag måste ändå visa min nya älsklingsmojäng!!! Pop-up uttag = bästa uppfinningen nånsin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0