Onsdag

Ledsen om det blir mycket husvagnsrenovering på bloggen nu, men där är väl ungefär det som hinns med på dagarna i kombinationen jobba & ha småbarn. Snart blir det nog mer variation, håll ut :)

Idag har jag inhandlat stolar till förtältet. Alltså stolar att ha kring matbordet som jag ska fixa iordning. Med 70% rabatt kunde jag inte låta bli dessa skönheter i ljus grön/petrol. "Tänk på att stolarna ska vara lätta att packa med sig i husvagnen och inte väga så mycket blablabla". Men helt ärligt, vem vill ha hopfällbara plaststolar när man kan ha riktiga? Inte heller bordet är plastigt och smidigt ihopfällbart! Det är i massivt trä (som ska fixas till), med ben som skruvas av och på. Jag vet, jag är omöjlig och envis. 


På kvällskvisten har jag roat mig med att spraya lite detaljer. Beslagen till alla lådor och en stor hemskt ful brun ventil. Ja just de ja, jag har ändrat mig med kopparfärgen som jag tidigare sprayade stänkskyddet i. Nu blir allt istället brons/guld. Mycket bättre!! 

Det är alltså samma färg på beslag och ventil, men ljuset gör att de ser olika ut. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0