Hjärtevärmare

Idag kom två paket på posten adresserade till Lova & Theodor. Vi väntar inga paket? Barnen blev eld och lågor och kastade sig över dom. Blir helt varm i hjärtat: Sandra o Tobbe låg bakom denna överraskning. Pussel man kan rita på själv och målarfärger. Sååå gulligt!!! Perfekt passande present dessutom. En som älskar att måla och en som är galen i att pussla! Kärlek!! 







Idag bestämdes det att barnen på fredag ska åka med sin farmor & farfar och senare även sin pappa ut till Lyrön. Jag har alltså en hel fredag (efter jobbet såklart) helt själv. Vad gör man? Joo, man städar och bakar inför kommande kalas OCH pluggar inför min helvetestenta på lördag. Men jag ska försöka ta lite tid och bara andas och insupa lugnet, för jag är i en period där jag verkligen behöver det. Jag funderar på att ringa upp kära doktor och få en starkare dos medicin, för just nu är orken och tålamodet i bott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0