En fin dag

Vilken dag vi har haft! Årets sena premiär på Liseberg med min familj blev succé. Barnen älskar fortfarande karuseller, helst snabba och snurrande, och jag älskar fortfarande att spela på lyckohjulen. Båda barnen är ju långt över 90cm och får åka allt i kaninlandet, men problemet blir istället att dom vill åka alla "stora" attraktionerna som kräver många kuponger + vuxen i theos sällskap. Summa summarum det gick åt så många kuponger att vi lärt oss läxan att köpa åkband nästa gång!

Håll i hatten nu: Lova vågade krama både en och tre kaniner! Ungen har knappt vågat titta på dom tidigare år. Theo är fortfarande skrämd till paralys så fort han ser dom, men hon har verkligen vuxit. Hon gick fram till dom underbara skådespelarna på kaninteatern och kramade även dom! 

Just de, jag lyckades vinna m&m. Jag som inte äter godis, men ändå alltid måste spela. Det som är sååå gott! Har fått gömma allt på säkra ställen i huset, då Sebastian utan problem skulle käka upp allt på några dagar!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0