Bröllopsdag

Idag är ingen vanlig dag, för idag firar vi vår första bröllopsdag. Idag för ett år sedan var en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag minns hur mycket kärlek vi kände för alla våra nära och kära, och alla som var där. Överväldigande! Än idag känner jag en stor tacksamhet och värme för alla dom som gjorde våran dag så speciell. Vi började dagen med att titta på snabbversionen av våran bröllopsfilm med barnen. Dom älskar verkligen att se den, så två gånger fick den gå på repeat. Nu på kvällen tittar vi ensamma på den långa versionen av hela förmiddagen, dagen och kvällen. Alla förberedelser, vigseln, middagen, alla talen och sen festen. Det är det dyrbaraste vi har, våran film. Jag behöver aldrig vara rädd att glömma. Alltid kommer jag kunna minnas precis vad alla sa, och hur allt såg ut. Lycka!!

Imorse fick jag present på sängen. Min man han kan, ibland! Som han har ansträngt sig. En underbar linkudde från Himla, med ett egendesignat tryck som han själv strykt på. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0