Mysig dag med skräck

Sebastian är på svensexa idag och jag har barnen själv hela dygnet. Det började sådär med att SEB kommer upp på morgonen o säger att Theodor slagit i tanden i soffbordet så de blödde en del och den kändes lös. Han åkte hemifrån och jag gick ner iallafall. Jag gav barnen frukost och gick till badrummet för att göra mig iordning. Två-tre minuter senare kommer jag ut och T är helt blodig. Ansiktet händerna och benen. Panik!!! Han är lika glad som vanligt men otroligt mycket blod. Det visar sig att han fått tag på en vass kniv på köksön och skulle dela sin macka. Han hade skurit sig i fingrarna. Inte djupt eller farligt alls men det blödde väldigt mycket. Den paniken jag kände innan jag kunde torka och lokalisera vart han skurit sig. Usch det kunde gått illa!! Vet inte hur de ska sluta med denna lilla otursgubbe. Bilderna är när jag redan torkat 2 omgångar blod. 



Resten av dagen spenderade vi äntligen med Jennie och Louise och barnen. Det har varit så mysigt! En solig dag i Slottskogen. Plikta, barnens zoo, fika och lunch ute. Underbart!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0