Ny rutin

Numera blir de 6 minuter plankan ca 4ggr i veckan, istället för 3 minuter varje dag. Jag behöver utmaningen och känna darret i armarna efteråt. Jag behöver också sluta "behöva" dricka en celsius innan varje gympass, de blir på tok för dyrt i längden ;) får börja knapra på mina koffeintabletter istället. Denna tröttheten som infinner sig senaste veckan är inte helt normal. Undra om det är en liten reaktion, kanske nån förkylning som inte vill bryta ut, för det enda jag är är just trött!  Det är också svårt att hålla kosten när man ständigt är trött, men jag försöker gå lös på nyttigheter istället. Idag har jag gjort en massa äpplemos och även äpplechips. Väldigt gott och skönt att äpplena från Eivor o Bengts trädgård kom till användning! Får bli mer sånt imon tror jag! 
Hoppas min symaskin kommer imorgon, det kliar i mina fingrar att börja!!!! 
- och med det säger jag godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0