Mellanmål

Eftersom jag är tillbaka i butik så kan jag inte låta bli att titta på innehållsförteckningarna på allt som säljs. Lidl är ju faktiskt kända för att ha produkter med låg sockerhalt och fetthalt och utan onödig skit i. Exempelvis va jag tvungen att köpa hem deras Philadelphia med bara 5% fett som blir till motorskaka och pålägg, deras mildrökta skinka med endast 3% fett i (!!) som jag ska göra chips på, och slutligen deras laktosfria naturella lättjoghurt med bara 38kcal/100g!! Så idag blev det joghurt sötad med naturligt äppelmos, blåbär och osötad granola. Gott gott gott! Imorgon ska jag blanda i upptinade jordgubbar också! 






Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Gott!

2014-09-04 @ 11:32:01
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0