Lite tid

Ber om ursäkt för dåligt uppdaterande de senaste dagarna. Helt plötsligt blev det hem hektisk vecka. Jobb mån-tors i butik och samtidigt 3 fotograferingar under veckan. Bara redigeringen tar ju några timmar. Sen vill jag ju hinna sy lite och framförallt umgås med min man och mina barn. Hm.. Snart helg iallafall! 

Från och med denna vecka har jag börjat med periodisk fasta igen. Det gjorde jag sist när jag behövde en snabb start så jag inleder nedräkningen till Egypten nu. Jag äter nu mellan 16-20 eller 17-21. Det betyder inte att jag äter färre kalorier utan det blir ungefär samma fast under kontrollerade perioder. Jag känner redan efter tre dagar att jag är mindre svullen och kroppen mår bättre, även om hungern gör sig påmind på eftermiddagarna. Speciellt när jag ställer klockan på 05 för att jobba, då blir dagen lååång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0