En bättre dag

Idag var en helt vanlig dag. Förutom att jag fyllde år. Egentligen en helt vanlig dag ändå, men jag vaknade till presenter utanför dörren. Svärföräldrar och Eivor & Bengt hade levererat under natten :) när jag kom ner efter en sovmorgon till 08 så hade Lova ritat en teckning till mig, bästa presenten. Mor och far passade barnen och vi fick egentid på stan. Kolla runt i affärer, fika och sen bege oss till Manana för en otroligt god middag. Det var allt för längesen! Vi beställde in buffalowings, baconlindade dadlar, ost-tortillas, halloumi, chili, spanska korvar, friterade smördegsrullar, oliver, getost och slutligen äpplepaj. Ackompanjerat av strawberry daiquiri, vin, öl och irish coffee. Behöver jag säga att vi blev mätta och belåtna?
Av mannen min fick jag i present en övernattning på Varberg kurort spa. Sååå bra!!  Imorgon börjar en ny verklighet.. Första dagen på jobbet (efter 3,5år)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0