Sista dagen

Imorgon bär det av hemåt igen. Hem till små saknade troll! Och jag vet tre katter som kommer bli överlyckliga, dom hatar verkligen när vi är borta! 

Igår tog jag mig en låång promenad längs stranden till ett shoppingcenter som lockade. 1h 45 minuter senare hade jag rätt goa skavsår! Men otroligt fin väg dit och det fanns oändligt med affärer! Kom därifrån efter en utsökt lunch med ett antal kassar :) väl hemma tog vi ett dopp i jaccuzzin precis när solen skulle gå ned. Efter lite bastu och dusch gick vi ut på stan. Denna gång riktigt goda grillburgare!





Idag har jag legat på stranden hela dagen! Läst min bok och bara njutit av solen, tillsammans med en stor fruktsallad. I början var det lugnt och skönt och sen fylldes hela stranden snabbt. Nu i efterhand tänker jag att jag borde smörjt mig, röd som en kräfta! Snart Ut och äta.. Ikväll kanske jag ska våga mig på en paella?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0