Living life

Här njuts det för fulla muggar och tid att uppdatera finns inte riktigt, eller prioriteras inte iallafall :) jag sov ut riktigt ordentligt idag och vaknade till strålande sol och typ 26 grader varmt. Svensk sommar när den är som bäst typ. Utanför dörren ligger Las ramblas och det är livat och roligt med affärer, mat och små marknadsstånd. Jag gick ner till gymmet direkt när jag vaknade, lite ovetande om vad som väntade. Ja men visst, hur svårt är det att träna med en dator/tv inkopplad till varje maskin? Lyxigaste gymmet där jag knappt fattade hur saker fungerade, men jag fick igång skärmarna och kunde ta en löptur på bandet till nyheterna. Gratis handdukar, vattenflaskor, hörlurar med mera fanns självklart. 

Upp på rummet, duscha och ut på stan. Tänk om man vore gjord av pengar för hjääälp vilken shopping. Skulle nog kunna gå hem med fler kassar än jag kunnat bära om plånboken tillät. Arbetsskadad som jag är så njöt jag av en tur i en matbutik också. 

Kvällen bjöd på en promenad ner till hamnen i solnedgång, underbar saluhall, tapas, sangria och slutligen trerätters middag på fin restaurang. Mätt och belåten!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0