Irritation

Hade en jätte bra dag i lördags med min fina vän Louise och senare Jennie, Emelie och Frida. Men just nu orkar jag inte skriva om det, för jag är så galet irriterad och ledsen över lufthansa och deras jävla sätt. Lite innan 21 idag söndag får vi sms att vårt flyg är inställt på tisdag till Barcelona. Det är strejk just hela tisdag. Meddelande om att man måste boka om under söndagen för att det inte ska kosta massa extra. Lufthansa Sverige är stängt. Ticket är stängt. Lufthansa Tyskland och England är överbelastade pga strejken. Så vad gör vi?? Vänta och se vad dom säger imon på lufthansa när dom öppnar. Men jag gissar att jag måste ställa in mig på worst case scenario. Sebastian åker men inte jag, han måste ju dit på konferensen. Hejdå 5stjärnigt hotell på la ramblas med spa, wellness, sauna och massa lyx i överflöd. De va ju ändå för bra för att vara sant.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0