Här ligger jag

Med benen högt. Mår inte så bra och har redan lagt mig för att sova. Det blev en ganska avdankad söndag som kändes mer som en måndag. Jobbade 8-14 så halva dagen försvann liksom. Hemma gjorde vi vinter i trädgården och städade bort utemöbler och grillar. Barnen har lekt ute större delen av dagen men trots det är Theo fortfarande vaken och bygger lego med sin pappa framför fotbollen. Jag låter dom hållas, för här ligger jag gott helt själv i sängen. Ny vecka imorgon, nya tag. Hoppas på att må lite bättre så att jag klarar av att jobba!

Ett stort grattis till världens bästa Louise som fyller 30 idag. Snygg som 20! En fin vän som alltid finns där utan att döma. Som stöd i motgångar och som glädjen i medvind. Mycket kärlek ❤





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0