Fullt ös

Har inte blivit mycket blogg det senaste, det har varit ganska fullt upp. En man som är sjuk och hostar (läs: tror han är döende), barnen har varit på gränsen till dåliga men iallafall på dåligt humör! En 3år-trots och en 1,5. Underbart! Jag har jobbat i butik denna vecka också, vilket innebär tidiga morgnar och tidiga kvällar med för den delen. Inget slår nästa vecka då jag BÖRJAR 05,30 i Alingsås. Fy tusan jag blir redan trött av tanken. En solig hösteftermiddag lyckades jag få några små foton på mina bebisar. Som aldrig annars vill vara med på kort. Jag har bara hunnit med några av bilderna, har sisådär 20 på lager, även godingar från sköna sommarkvällar som jag inte hunnit med. Stay tuned







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0