Födelsedagspresent

Vilka härliga dagar. Solen lyser och det känns nästan som vår i luften. I födelsedagspresent fick jag en natt på Varbergs kurort tillsammans med mannen, och den har vi nu utnyttjat. Vi inledde med en lång promenad längs havet i det vackra vädret. Bara strosa och njuta. Vi hamnade vid Varbergs fästning och stannade på ett mysigt café där vi åt pizza och drack vin. Jag har inte ätit pizza på evigheter men denna var nog den godaste jag ätit! Väl tillbaka på kurorten vilade vi oss lite och gick sen ner i morgonrock och tofflor till spa-avdelningen. Uppvärmd saltvattenpool, kallvattenpool, jaccuzzi, och olika sorters bastu. Middagen på kvällen var nog utan att överdriva den bästa buffén vi nånsin ätit. Jordärtskocksoppa, kallskuret, fläskfilé, färska räkor för att bara nämna något.

Höjdpunkten var att slappna av på rummet, och kolla igenom alla 1100 bilderna från bröllopet som äntligen levererats av fotografen. Såå roligt att få se bilderna på alla gäster och alla vinklar vi själva inte sett innan! Utvilade och otroligt mätta efter frukostbuffe åkte vi hem till våra troll där hemma. Fick då veta att lova utan problem sovit hela natten utan blöja. Hon har det senaste vaknat på natten och velat gå på toa istället för i blöjan, vilket vi självklart uppmuntrat. Men vi trodde nog inte hon skulle klara helt utan! Duktig stor tjej! Nu ska jag lägga mig brevid henne och gosa till hon somnar. Hoppas ni haft en lika bra helg!







Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vad fin den sista bilden var! <3

2014-10-05 @ 19:16:23
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0