Torsdag

Det har inte blivit mycket blogg det senaste. Idag har varit en väldigt bra dag och en fruktansvärd dag samtidigt. Kl 09 var jag på Lidl lerum för att söka tjänstledigt för studier. Det var verkligen en lättnad att få det gjort och dessutom få det godkänt!! Jag passade på att köpa en sparkcykel till lilla damen och några söta små skor. Sen fick jag ett samtal av Bengt. Eivor har ramlat på toan nångång under natten och brutit lårbenet illa. Helt fruktansvärt och känslan går inte att beskriva :( 


Nu är tröttheten total. De senaste kvällarna har jag suttit inpå småtimmarna och pluggat för att jag har så mycket att göra under dagarna. Ikväll blev uppgiften som är deadline måndag färdig. Så nu är iallafall dagarna fram tills dess fria. Nåt positivt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0