Snart tillbaka

Suck detta plugg alltså! Klockan är 01.30 och det är inte första gången jag sitter uppe på nätterna och skriver klart skolarbeten. Snart är det över! Jag är lite extra stressad denna veckan för nästa vecka åker jag till Norge och jobbar i tre dagar, vilket betyder att jag måste plugga ikapp för de dagarna. Dessutom står jag stand-by för att passa lilla Gabriel när hans syskon äntligen ska komma till världen, det kan ju bli närsomhelst! Och sen är set studiedag på dagis på fredag = inget plugg då heller = lätt panik. 

Idag har både lilla Felix fyllt 1 år och syster Matilda blev 20år. En bra dag att fylla år på! Barnen följde med på Felix kalas och vi blev bjudna på massor med hembakt fika. Jag kunde inte hålla mig från Louise bullar, de är så goda! Kan inte fatta att lille Felix är ett helt år gammal. Det känns ju som de va igår jag snosade på honom på BB! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0