Hemma igen

Ledsen för pausen kära läsare, men jag har varit i Norge i tre dygn. Totalt blev det 45h jobb och jag är lite trött måste jag säga. Men vilken bra resa det var ändå. Vi körde skåpbil jag och Johanna, 14h enkel väg. På uppvägen körde vi vilse och lyckades köra över fjället. 2 timmar med galet höga berg på trådsmala stigar och sen ner i dal igen. Så otroligt vackert så man ville stanna och fota hela tiden. Konserten med John Fogerty var väl långtråkig, men hotellfrukostarna var det bästa jag ätit i mina resande dagar. Det fanns verkligen allt och lite till! Nu är jag iallafall äntligen hemma och nu är det dags att gräva ner sig i sista hemtentan för denna kursen. På lördag och söndag ska jag jobba på Kent, så det landar säkerligen på 65h jobb denna veckan! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0