Vänner och god lunch

Kom precis hem från en härlig fika med fina vänner. Det bjöds på otroligt god version av tacopaj, fast med färska grönsaker och vitlökssås! Mumma!

Igår va jag iväg hos svägerska på Pomp Delux klädvisning. Så mycket fint så man bli galen! Trots köpstopp blev jag 700:- fattigare, men jag hoppas den lilla damen kommer bli nöjd iallafall :)

Vad gäller mät och väg så står det ganska still i måtten och på vågen. Verkar som att jag hittat min "normalvikt", så nu gäller de mest att tajta upp kroppen. Därför tänker jag inte bli nedstämd, för jag märker ju att kroppen ändras och att några muskler tittar fram! Väntar spänd på nästa fotografering, om 2veckor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0