Tisdag med en twist

Jag bestämde mig för att plugga ordentligt idag. Barnen har studiedag och ingen förskola imorgon så då hinner jag inte läsa något! Fick ändå en hel del gjort, men lite oväntat så blev det en tur till Östra och lyssna på bebishjärtat med Louise :) allt såg bra ut som tur var! Jag hann dessutom med ett pass på gymet innan jag fick skynda hem till trötta små barn. 


Så var det de där med invägningen då.. Jodå de har gått bra. Eller nja, allt var samma som förra veckan. Alla måtten och vikten på 58,1. Men man såg iallafall att det hänt nåt på dessa 4v. Rumpan har rundat till sig och flyttat lite upp, magen börjar bli mer slät och hud/bristningar börjar dra ihop sig. Dock syns nog största förändringen på låren. Ge mig några månader så ska de bli tajt och bra! Peppad till tusen att nästa 4v-bild också ska visa på förändring! 




Kommentarer
Postat av: Nea

U go girl! Vill dock poängtera att jag tror det är viktigt att också tycka det är härligt att träna & göra det för att kroppen mår bra av det (ta det lugnt med knät!). Annars leder det ju gärna till en hets där man räknar på allt man äter & känner sig kass om man inte tränar tillräckligt ofta osv. Men det är supergött att du verkar pigg & glad & ser de framsteg du själv söker!

2014-03-13 @ 17:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0