Ömmande knän

Detta jobbiga virus som vi verkar ha åkt på både jag mamma och pappa. Illamående till och från, halsbränna eller sura uppstötningar och noll matlust. Det kommer och går men var som värst i lördags på festen tyvärr. Söndag var inte heller rolig men idag har jag inte mått lika illa. Lyckades få till ett pass på gymmet fastän jag höll på att ta en sjukdag. Tog det lugnt i början men avslutade med 2km på löpbandet. 
Ajaj mina små knän! Jag har inte sprungit sen jag var runt 12år gammal, så man kan lugnt säga att dom är ovana. En hel del inflammationer har jag att vänta, men så skönt det är att faktiskt KUNNA springa!! Imorgon blir det invägning och mät och foto, huua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0