Och så börjar livet igen

Äntligen är den över! Hemska kurs! Hemskast av allt är nog ändå att tillslut tyckte jag tillochmed att det var roligt. Externredovisning liksom. Debet kredit balans resultat. Vi flirtade lite jag och bokföringen, men nu är det över. Tentan gick okej. Jag hade lite otur med frågorna, och det kunde gått bättre, men jag är ganska säker på att jag är godkänd iallafall! Resultatet får jag innan påsk. 

Firade detta med 2h på gymmet, dödade lår och rumpa. Sen blev det av till VIP kväll på lindex avenyn. Bubbel, snittar och rabatter. Mamma shoppade loss, jag och jennie var väl mer ekonomiska men trevligt var det!! 

Även morgondagen är fullspäckad! Fota liten liten bebis, och åka en snabbis till Kungsbacka. Hör och häpna, jag skulle visa lilla mor min bröllopsklänning. Men den gick inte att få igen. Har jag gått upp 4-5kg? Nej fel storlek har butiksdamen skickat med mig hem, en 34 istället för 36. Det var ju sista exemplaret. Panik!! Men ibland är turen verkligen på rätt sida. Hon hade precis fått samma klänning levererad i strl 36 ifrån hennes andra butik, helt ny och oprövad. Så imorgon ska den bytas och bli rätt. Vågar inte ens tänka på ifall jag inte upptäckt felet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0