Klänningar & beslutsångest

Barnen har haft studiedag idag och den spenderades på lek och buslandet med kusinerna! Det var otroligt skönt för Lova och Ebba sprang runt själva och hade så roligt. Annars brukar man själv vara helt svett efter att ha sprungit efter dom och hjälpt dom. Stora små tjejer nu! T stortrivdes han också. Dock behöver han som vanligt punktmarkeras. Vild som han är!



Man blir helt varm i hjärtat när man ser hur mycket Lova avgudar kusin Ebba. Hon pratar om henne, vill ALLTID leka med henne och säger att hon saknar henne. Imorse fick hon ringa med FaceTime och gissa hur glad lova blev!! Sen sågs dom på buslandet och dom nästan sprang omkull varandra när dom skulle kramas! 




Senare på eftermiddagen så åkte jag, Jennie och mamma till hällingsjö för att prova klänningar i en ny liten butik. Det finns ju såå mycket att välja på!! Jag hittade en klänning som var fin, men jag gissar att det inte blir den jag köper. Annars var det en trevlig liten butik och ägarinnan var väldigt hjälpsam och duktig! Herregud jag kan inte ens fatta att jag ska gifta mig. Om bara 5 månader!!!!

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha åh Gud. Glömmer att du har blogg Sara. Så skoj att se bilder & läsa. Kusinerna alltså.. Sötast i världen

2014-03-13 @ 17:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0