Glass i stora lass

Jag är helt besatt av att göra jordgubbsglass! Speciellt när barnen somnat och man bara vill slänga upp benen på soffan en stund. Krämig underbar jordgubbsglass med chokladkross (86% kakao). Såå gott! Har ni inte provat så gör de!! Receptet la jag upp för några dagar sedan! 


Livet just nu är rätt hektiskt. Jag pluggar för fullt inför min tenta 27e mars, 2 av 3 moment är avklarade så tentan avslutar kursen. Det känns som ett under ifall jag klarar den. Att läsa externredovisning på distans utan någon som kan förklara när man kör fast är inte det lättaste! Resten av tiden spenderar jag på gymmet, ca 3-5 dagar i veckan á 1,5h. Det lutar åt att även Sebastian skaffar medlemskort där, då han kan få det betalt av jobbet. Han var med mig dit i fredags, och det var väldigt trevligt att träna tillsammans :)
Tiden som kanske kanske finns över går åt att planera bröllopet. Inbjudningar, fotograf, bordsdekorationer, bordsplacering, KLÄNNING, brudtärnornas klänningar, musik, blomsterarrangemang med mera med mera. 5april ska vi till Nääs och provsmaka hela menyn och olika bröllopstårtor. Det ser jag verkligen fram emot!

( har skrivit det förut men nu när jag ser att jag har så många läsare varje dag så ska jag ta tag i layouten på sidan. Tycker det är lite smått och plottrigt att läsa )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0