Då var det gjort

Igår hade vi en väldigt mysig dag jag och Louise. Kungsbacka, sol och shopping kan ju inte bli annat än bra! Jag kom hem med alldeles för många påsar dock. En sommarklänning, en bikini, godaste knäckebrödet från Steinbrenner&nyberg och just det ja, en bröllopsklänning!!! Kan inte fatta att jag faktiskt köpt den. Men den var ju så perfekt och precis det jag ville ha. Även Lova fick en brudnäbb-klänning, som hon dessutom accepterade och faktiskt ville ha på sig! Tur att jag även köpte nya fräscha och fina träningskläder, för "klänningen skulle sitta ännu mer perfekt om du gick ner 2kg". Game on! Inget mer fusk. Inga mer pistagenöt-hetsätning och glassätande på kvällarna. Idag ska jag köra skiten ut mig på gymmet och hoppas att jag är såhär taggad alltid :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0