Alingsås över dagen

Idag har jag, jennie och Malin med barn varit en sväng i Alingsås. Planen var att åka förbi och titta på hemsjö kyrka där vi gifter oss. Jag har bara sett den på bild innan, vilket stör mitt kontrollbehov! Dörrarna var stänga tyvärr, men utsidan var helt klart godkänd! Tror det kan bli riktigt fint när det är lummigt och grönt. 


Mindre rolig nyhet är att bilen gått sönder. Verkar som att batteriet iallafall konstrar, för den vill inte starta alls. Hade man haft en vanlig bil och inte en prius hybrid så hade man kunnat testa startkablar. Sebastian får ringa Toyota imorgon och hoppas på svar! 

Igår vart vi även en sväng till Eivor och Bengt när Sebastian behövde jobba igen någon timma. Mysigt som vanligt och barnen älskar att leka där!


Övrigt om helgen: baby&barn mässan var den sämsta någonsin. De största utställarna var inte där, färre montrar, färre giveaways. Tur att jag hade det bästa höggravida sällskapet. Vi unnade oss dessutom läcker brunch på Incontro och vädret var på topp! 
Lördagen avslutades sen med inflyttningsfest hos Louise. Otroligt trevligt att ett gäng morsor kan släppa loss och ha så roligt! God mat, dryck, dans och en tur till krogen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0